Etičko i zakonito ponašanje glavni je prioritet Oetker grupe u njezinim poslovnim aktivnostima i u odnosima sa svim poslovnim partnerima i kupcima. Zbog snažnog međunarodnog rasta Oetker grupe i sve većih zakonskih zahtjeva, tema Usklađenosti postaje sve važnija. Stoga je razvijen Sustav upravljanja usklađenošću za cijelu Oetker grupu.
U okviru tog sustava, uspostavljena je Organizacija za usklađenost čiji Službenici za usklađenost stoje na raspolaganju, kao neutralne i neovisne kontakt osobe, za sva pitanja u svezi s temom Usklađenosti.
Nadalje, Oetker grupa je uspostavila postupak za zviždače koji omogućuje pojedincima, društvima i drugim organizacijama prijaviti kršenja primjenjivih zakona (npr. mito, prijevara, kršenje ljudskih prava i propisa o zaštiti okoliša), internih smjernica Oetker grupe (npr. Kodeksa ponašanja) ili Kodeksa ponašanja za dobavljače Oetker grupe, odnosno zabrinutost u svezi potencijalnog ili stvarnog kršenja tih propisa.
Ako imate bilo kakve informacije o mogućim kršenjima zakona u svezi društva iz Oetker grupe, na raspolaganju su vam različiti načini kako nam možete dostaviti te informacije, također i potpuno anonimno putem našeg Sustava dežurnog telefona za usklađenost.
Dostupni su sljedeći kanali za prijavljivanje:
o Dežurni telefon za usklađenost Oetker grupe – ostavljanje anonimne poruke
https://coho.oetker-group.com
o Prijava putem el. pošte Organizaciji za usklađenost Oetker grupe
mailto: compliance@oetker-group.com
o Prijava slanjem pisma na adresu
Dr. August Oetker KG
Corporate Compliance Committee
Lutterstraße 14
33617 Bielefeld
Njemačka
o Prijave zaposlenika upravi Oetker grupe, nadzorniku, Službeniku za usklađenost (grupe) ili drugoj imenovanoj kontakt osobi za određenu podružnicu (npr. tijekom privatnog razgovora).
Pažljivo ćemo istražiti predmet i poduzeti potrebne mjere.